przypomnienie zasad oraz pare zmian
System ran
1. Trafienie oznacza zranienie, - Rana Lekka
2. Lekka Rana po 5 minutach przechodzi w Ciężką Ranę, a ta po następnych 10 minutach hmmm zgon.
Udzielenie pomocy medycznej zatrzymuje ten proces
Baza leczy automatycznie
3. Lekka rana - nie można sie przemieszczać samodzielnie, można rozmawiać krzyczec
4. Ciezka rana - mozna jęczec, wyć, kląć
i wzywać pomocy nie można prowadzić ostrzału, ani komunikować się z partnerami drużyny
5. Zgon - można się oznaczyć i udać do punktu respawnu (jezeli przewidziano)
6. Do transportu rannego potrzebne są dwie osoby "niosące" - w praktyce idące obok rannego, dla klimatu jak ktos chce można użyc noszy, albo rannego wrzucić na barana.
Osoby transportujące rannego nie mogą prowadzić ognia.
7. W czasie ataku na baze, baza nie leczy.
Walka:
1. Silent Kill - klepiac przeciwnika w ramie (lub fantazyjnie rozwalając kulke na szybce) można mu oswiadczyć że jest martwy.
2. Branie jeńca - Tę samą procedurę co powyżej oswiadczajac ze jest jencem, jeniec jest uznany za rozbrojonego i grzecznie czeka na dalsze polecenia
3. Gracz, który jest rozbrojony odkłada marker, jezeli to jest niemozliwe zabezpiecza barel bagiem/zatyczką.
4. Rzucanie nożem
- posiadajać nóz mozna nim "rzucic" ALE rzucamy kulką w realu jezeli trafimy to efekt jest taki jak przy trafieniu.
RESPAWN: W obozie uchodÂźców na samym dnie drabiny społecznej